Account
Hoe werkt het?
Als u nog geen account heeft, kunt u dat hier aanmaken. Er wordt dan een email naar u gestuurd, waarin uw wachtwoord staat. Wij raden u aan deze email goed te bewaren.
Een volgende keer logt u in met uw emailadres en het wachtwoord en dan worden de naam- en adresgegevens automatisch ingevuld.
Als u uw wachtwoord vergeten bent kunt u dit op dezelfde pagina opvragen, u ontvangt na enkele minuten een email met uw wachtwoord.
Over uw account
- Voor alle bestelformulieren op de site geldt hetzelfde account: u kunt dus dezelfde logingegevens gebruiken voor zowel de pilservice, de diabeteshulpmiddelen als de herhaalrecepten.
- U logt in met uw emailadres. Per emailadres kan er maar één account bestaan. Als u een account probeert aan te maken met een emailadres wat al bij ons geregistreerd is, krijgt u een foutmelding. U kunt dan een ander emailadres invoeren.
- Gegevens die zich in ons systeem bevinden worden vertrouwelijk behandeld en veilig opgeslagen.
Gegevens aanpassen
Bent u verhuisd of wilt u andere gegevens wijzigen? U kunt dan gewoon inloggen, de gegevens aanpassen en daarna uw bestelling doen. De gewijzigde gegevens worden automatisch opgeslagen in het systeem.
Het wijzigen van uw emailadres lukt niet op deze manier. Als u een nieuw emailadres heeft, kunt u het beste een email sturen naar info@apothekenhengelonoord.nl.
De gegevens zoals ze geregistreerd staan voor de herhaalrecepten, pilservice of diabeteshulpmiddelen zijn niet gekoppeld aan het systeem wat we in de apotheken gebruiken. Als u verhuisd bent verzoeken wij dan ook uw nieuwe gegevens ook aan de apotheek door te geven.